PCR i BRZI TESTOVI na Covid-19 dostupni u Poliklinici Gusić

Provjerite jeste li pozitivni na SARS-CoV-2

BRZI ANTIGENSKI TEST, je kromatografski imunološki testovi za kvalitativno otkrivanje specifičnih antigena SARS-CoV-2 prisutnih u nazofarinksu, a rezultati su gotovi za sat vremena.

Test otkriva prisutnost  antigena virusa SARS-CoV-2 u brisu nazofarinksa i omogućava bržu i pristupačniju dijagnostiku. No, iako brzi, najučinkovitiji su u prepoznavanju virusa kod osoba koje već pokazuju simptome bolesti. U slučaju da je test negativan, a osoba ima simptome, obvezno je napraviti PCR test kako bi se bolest potvrdila ili isključila.

PCR test, je test koji detektira prisutnost ili odsutnost CoV-2 genoma, najčešće u uzorcima obrisa nazofarinksa/nosa.PCR testovi osjetljiviji su na prisutnost virusa i daju precizne rezultate i kod osoba koje još ne pokazuju simptome bolesti jer mogu uspješno prepoznati i vrlo male količine virusa. Prisutnost virusa dokazuju pronalaskom virusne RNK molekule, zbog čega virus mogu detektirati na manjem uzorku i prije nego što se razvije infekcija.

Kada je potrebno napraviti PCR test:

1. Radi pojave simptoma (suhi kašalj, povišena tjelesna temperatura, gubitak osjeta okusa/mirisa, slabost u mišićima…)
  2. Prilikom putovanja u inozemstvo
  3. Prije operativnog zahvata
  4. Ukoliko ste bili u kontaktu sa zaraženom osobom koja je pozitivna na COVID-19
  5. Prema preporuci liječnika
  6. U slučaju postojanja simptoma bolesti, a negativnog nalaza na brzom antigenskom testu

Antigenski i PCR testovi ukazuju na prisutnost virusa u organizmu i pozitivan rezultat tih testova sugerira da ste trenutno zaraženi, za razliku od seroloških testova koji ukazuju na prisutnost antitijela koje je vaš organizam razvio pri kontaktu s virusom ili nakon preboljelene infekcije.

Naručiti se možete na našoj web stranici, mailom na info@specijalisticka-ginekoloska-ordinacija.hr ili telefonski na (+385) 53 678 802 / (+385) 98 177 2228