Promjene na koži i PRP metoda

prp-metoda
Koža je naš najveći organ, odgovoran za razne zadaće, a promjene na koži često mogu ukazivati na promjene i na drugim organima, a upravo iz tog razloga moramo ju redovno pregledavati.

Bolesti na koži su vrlo česte, uzrokuju ih unutrašnje bolesti, virusi, bakterije, gljivice ili pad imuniteta. Neke od najčešćih promjena na koži su alergijske bolesti, madeži i bradavice.

Gljivične i virusne bolesti kože, danas su zamijenile puno češće alergijske bolesti. Osipi na koži mogu biti znak alergijske reakcije, ali i određene infekcije stoga je bitno da ih pregleda stručna osoba.

Promjene na koži poput virusnih bradavica, kondiloma i keratoza mogu se javiti u bilo kojoj životnoj dobi, često zbog smanjenog imuniteta, a obično ih liječimo krioterapijom, odnosno hlađenjem tekućim dušikom  na vrlo niskim temperaturama i uništavanjem stanica, što rezultira smanjenjem upalnih procesa.

Isto tako, već smo pisali o pregledavanja madeža i promjena koje nastaju pod utjecajem sunca, no zbog mogućnosti nastanka raka kože, napominjemo važnost takvih pregleda. Pregled se obavlja dermoskopom, čime se utvrđuje koji madeži su urednog izgleda, a koje bi trebalo odstraniti ili pratiti na daljnjim pregledima.

PRP METODA

Osim općih dermatoloških pregleda kože i liječenja kožnih promjena, u Poliklinici Gusić možete napraviti i tretmane u službi ljepote kao što je stanična terapija – PRP (Platelet Rich Plasmom). Ovom terapijom vlastitom krvnom plazmom, koristi se pročišćeni i obogaćeni dio krvi, odnosno najvrijedniji sastojci krvi koji za cilj imaju obnovu kože i efekt pomlađivanja.

Potpuno prirodni tretman tijekom kojeg se plazma malim iglama ubrizgava u kožu lica, vrata, dekoltea i šaka, u potpunosti je bezbolan i bezopasan. Rezultati tretmana vide se tridesetak dana nakon tretmana, jer je potrebno određeno vrijeme kako bi se potaknuli prirodni procesi regeneracije.

Preporuča se osobama koje imaju izražene znakove starenja i želju za pomlađivanjem prirodnim putem, suhu kožu bez elastičnosti ili kožu nejednake pigmentacije. Osim za poboljšanje izgleda kože lica i vrata može se koristiti i za smanjivanje strija, korekcije podočnjaka, smanjivanje celulita, rast kose, sportske ozljede i za brojne druge indikacije.

Prvi petak u prosincu posjetite nas u Poliklinici i obavite neki od pregleda kod doktorice Gorane Markušić Dokuzović.